Cliënttevredenheid

Om cliënten van Advocatenkantoor Leijen & Nandoe zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn willen wij graag weten of zij tevreden zijn over onze dienstverlening.  Daarom vragen wij hen ook een formulier in te vullen over onze dienstverlening. Het is voor cliënten ook mogelijk (gevraagd of ongevraagd) dit formulier in te vullen via de website. Bent u cliënt en wilt u het formulier invullen of wilt u als potentiele cliënt bezien wat het formulier inhoudt, klik dan hier

Ons kantoor zal er alles aan doen om cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn . Indien een cliënt toch ontevreden is over de dienstverlening, kan men gebruik maken van een interne klachtenregeling. Indien de klacht zo niet naar tevredenheid wordt opgelost kan de client deze voorleggen aan de geschillencommissie voor de advocatuur. Het is ook mogelijk voor cliënten om via de website een klacht in te dienen op grond van de interne klachtenregeling. Zie klachtformulier

© 2002 - 2013 Leijen Nandoe - All Rights Reserved. Cookiebeleid.
De website van Leijen Nandoe is gerealiseerd door BaseNet
Deze website gebruikt cookies.
Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid.
OK